ای ننه نگران نباش برو داروخونه مرطوب کننده بگیر براش زیادم ماچ ماچیش نکن خب🥹
صورتشو تمیز کن بشور بوس نکید شاید بخاطر بوش یا اب و هواس پسر منم از ۴ماه با شیرش مشکل پیدا کرد و وزنم نداد بش و صورتش جوش زد وو استفراغ میکرد اتمام ۵ماهگی عوض کردم براش
من فهمیدم پسرم به بادوم حساسیت داره
حتما لباساش و رو بالشی نخی باید داشته باشه
پسرمنم یه وقتایی اینجوری میشه ولی نمیدونم برای چیه
حتما دستشو خورده حین بازی قرمز شده اگه رف برا همینه اگ موندگار بود ک بهش پماد الوینا بزن برا پوستای حساسه
ن از بوسه الهی ننم، یکم زینک بزن صورتش
به خاطر بزاق دهنش نیست؟
زیاد بوسش نکنید همم درحال وزن گیری بچه دست و پاهاش یا بدنش اینجوری میشه خودتم زیاد گرمی نخور اکه شیر خودت میدی
بچه گرمش نیست ؟
شاید خشکیه
یا به شیرش حساسیت پیدا کرده اگر شیر خشکیه
اگر شیر خودته شاید خودت چیزی خوردی بش نساخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.