۱۱ پاسخ

ای ننه نگران نباش برو داروخونه مرطوب کننده بگیر براش زیادم ماچ ماچیش نکن خب🥹

صورتشو تمیز کن بشور بوس نکید شاید بخاطر بوش یا اب و هواس پسر منم از ۴ماه با شیرش مشکل پیدا کرد و وزنم نداد بش و صورتش جوش زد وو استفراغ میکرد اتمام ۵ماهگی عوض کردم براش

من فهمیدم پسرم به بادوم حساسیت داره

حتما لباساش و رو بالشی نخی باید داشته باشه

پسرمنم یه وقتایی اینجوری میشه ولی نمیدونم برای چیه

حتما دستشو خورده حین بازی قرمز شده اگه رف برا همینه اگ موندگار بود ک بهش پماد الوینا بزن برا پوستای حساسه

ن از بوسه الهی ننم، یکم زینک بزن صورتش

به خاطر بزاق دهنش نیست؟

زیاد بوسش نکنید همم درحال وزن گیری بچه دست و پاهاش یا بدنش اینجوری میشه خودتم زیاد گرمی نخور اکه شیر خودت میدی

بچه گرمش نیست ؟

شاید خشکیه
یا به شیرش حساسیت پیدا کرده اگر شیر خشکیه
اگر شیر خودته شاید خودت چیزی خوردی بش نساخته

سوال های مرتبط