برو آزمایشگاه بگو آزمایش تیروئد میخوام بدم میگیرن ازت من هیچوقت نامه دکتر نمیبرم :///
جداگانه برات آزمایشش رو بنویسه تیروئید نقش مهمی داره توی ناباوری
گلم تیرویید چه کم کارش چه پرکارش برای بارداری و جنین جدا خوب نیست و عوارض داره..لازم نیست دکتر بنویسه خودت برو آزاد انجامش بده..اگرم میتونی زنگ بزن آنلاین دکترت ویزیتت کنه کد بده بهت توام ویزیت براش واریز کن
خب خودت برو ازمایشگاه بگو tshرو میخام ازاد ازملیش بدم و خودت عددشو چک کن و ببین چطوره اینم دیگ غصه داره؟ازادش چیزی نمیشه یه فاکتور که
یا ببر بده دکتر مرکز بهداشت رایگان برات مینویسه با بیمه برو بده
من با کم کاری تیروئید باردار شدم الانم دارو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.