از کی میتونم فرنی رو‌با موز شیرین کنم ؟

۶ پاسخ

والا دکتر دختر من گفت از الان میتونم بهش بدم

برا تست حساسیت اونم یکم اندازه یکی برش

بزار ۷ یا ۸ ماه الان زوده
فرنی و با سیب درختی شیرین کن

فک کنم پایان شش ماه بشه ولی نده تا هفت ماه اینا چون خیلی یبس میشه بزا بزرگ تر شه روده هاش یکم رشد کنه کمتر یبس شه

از الان میتونی این کار رو انجام بدی

موز چون مقوی هفته یبار

سوال های مرتبط

مامان 🍒hirman🍒 مامان 🍒hirman🍒 ۱۶ ماهگی