فرزند پروری،مادر،کودک،زندگی
طفلی مامانا

تصویر
۷ پاسخ

مادرایی ک هیچ وقت زحمتاشون دیده نشد و نمیشه
چقدر ما مادرا گناه داریم
مردا فقط ی سرکار میرن ی و استرس کار و زندگی
زن بیچاره چی استرس اینده بچه استرس شوهر استرس خانواده خودش استرس و نگرانی همه چیییی جز خودش

واقعا
بهتره بگیم بدبخت مامانا
من خیلی مادر بودن رو دوست دارم ولی وقتی خیلی زیاد دخترام اذیتم میکنن خسته میشم و میگم کاش یکی بود از ته قلبش بچه هام رو برای ۲ ساعت نگه میداشت بدون اینک من فکر کنم ک اون طرف اذیت شد برم بگیرم بچه هام رو
فقط ۲ ساعت تو خونه برای خودم باشم خواستم بخوابم خواستم گریه کنم خواستم قرآن بخونم نماز بخونم یا اصن بشینم تو خونه یا حموم برم ب خودم برسم فقط ۲ ساعت شایدم کمتر
اینقدر تنهایی رو دوست دارم ولی از اون جلوتر راحتی بچه هام رو بیشتر از تنهایی و راحتی خودم دوست دارم
همیشه الویت من بچه هام شده...

هستن مردایی که نمیزارن اب تو دله زنشون تکون بخوره بچه از صبح تا غروب نگه می‌دارند زنه بره کراتین کنه یا بره اردو با دوستاش .دیدم مردی که خونشون کثیفه ولی اصلا به زنه هیچی نمیگه .نمیگه تمیز کن خونرو.یا وقتی مهمان دارن زنه فقطططط یه غذا میپزه تمیز کردن خونه با شوهره همیشه و نگهداری بچه اکثرا با مرد هست .خوشبحاله همچین زنی .از لحاظ لباس و ارایشگاه و طلا خریدن هم شوهره براش کم نمیزاره .این متن برا ماها صدق میکنه

حرف حق جواب نداره .

عالیهههههههه

تازه بعضیا میگن توخونه میشینن کاری نمیکنن که حتی اکثرشونم زنن که این حرفو میزنن

درکنار اینا بگو سرویس شخصی بچتم باشی هرروز ظهر بری پیاده از مهد بیاریش خونه

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️💙دریا مامان رادین ❤️💙دریا ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی