الان کجا مونده که میزنه؟ ایست بازرسیارو میزنه ؟
خدا ظالم و ریشه ی ظلم رو از بین ببره از دیشبه جاهای مختلف تهران رو زدن💔
سر خیابونمون رو زدن
همه جا پر از دود شد
سمت بریانک
سمت گلستانم صدا اومد 5 صبح وحشتناک بود
ما اسلامشهریم صدا اومد
ماهم جنوبیم خیلی صداش نزدیک بود😢
همه جارو داره درو میکنه
سمت شرق بود از پنجره میدیدم 🥲
مجیدیه منطقه هشتم زده یا نه
ماکه کرجیم میخوره میپریم
محل ما ۵ جاشو زدنننن.ازصبح تو خیابونیمم😭😭😭😭
سمت غربم صدا اومد
ما منطقه ۳صدا خیلی خیلی نزدیک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.