۱۳ پاسخ

الان کجا مونده که میزنه؟ ایست بازرسیارو میزنه ؟

خدا ظالم و ریشه ی ظلم رو از بین ببره از دیشبه جاهای مختلف تهران رو زدن💔

سر خیابونمون رو زدن
همه جا پر از دود شد
سمت بریانک

سمت گلستانم صدا اومد 5 صبح وحشتناک بود

ما اسلامشهریم صدا اومد

ماهم جنوبیم خیلی صداش نزدیک بود😢

همه جارو داره درو میکنه

سمت شرق بود از پنجره میدیدم 🥲

تصویر

مجیدیه منطقه هشتم زده یا نه

ماکه کرجیم میخوره میپریم

محل ما ۵ جاشو زدنننن.ازصبح تو خیابونیمم😭😭😭😭

سمت غربم صدا اومد

ما منطقه ۳صدا خیلی خیلی نزدیک بود

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۵ سالگی