۸ پاسخ

صبح و شب دو سیسی

من روزی سه باز هر دفه دو و نیم سیسی دکتر گفته بدم ،واقعا اروم میکنه ،البته بستکی ب بچه ها و شدت دردشون تجویز میکنن مقدارشو

من دوقطره چکان پر میدم

روبچه منم تاثیرنداشت

من ب مایسا دادم رفلاکس شدید گرفت
زیرنظر پرشک بده بهش عزیزم

هرهشت ساعت یک سی سی

یه قطره چکان

هر ۸ ساعت یک سیسی

سوال های مرتبط