صبح و شب دو سیسی
من روزی سه باز هر دفه دو و نیم سیسی دکتر گفته بدم ،واقعا اروم میکنه ،البته بستکی ب بچه ها و شدت دردشون تجویز میکنن مقدارشو
من دوقطره چکان پر میدم
روبچه منم تاثیرنداشت
من ب مایسا دادم رفلاکس شدید گرفت
زیرنظر پرشک بده بهش عزیزم
هرهشت ساعت یک سی سی
یه قطره چکان
هر ۸ ساعت یک سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.