خوشگلم منم تست زدم منفی اومد ولی باردار بودم بعضی از تست ها خرابه یا اشتباه نشون میده من رفتم ازمایش گفتن یه ماهه بارداری
انشالله مثبتی عزیزم🤲🏻😍🥹🫂🙏🏻👩🏻🍼
لعنت ب بیبی چکمنفی 🥺
دوستان لطفا جواب بدین بنظرتون مثبته؟؟هاله دارههه؟همون چن دیقه اول ی هاله کم افتاد افتاد بعدش یکم رنگش اینجوری شد ک ت عکس زیاد واضح نیس ولی ت همون نگاه اول معلومه
نترس عزیزم مال من از تو قشنگتر بود منفیم🤐
من شب زدم منفی بود صب زدم با ادار غلیط مثبت شد
آزمایش بده
برو آزمایش بتا بده ایشالله ک خیره خبرای خوب میگیری🥹🤲🏻❤
ایشالله ماه بعد مثبته عزیزم
کاش واسه منم منفی میشد ولی الکی مثبت شدنش نمیزد تو ذوقم
اشکالی نداره با ۱۰ روز تاخیر هم امتحان کن
من با هشت روز تاخیر منفی 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.