خانما بچه به پا باشه سزارین بخاهی کنی دکتر دستمزد خدشم میگیره؟

۳ پاسخ

عزیزم سزارین اجباری دستمزد جدا نداره. دستمزد دکتر داخل هزینه های بیمارستان تعبیه شده

بچه با پا بیاد ک باید سزارین کنن خودشون

کلا دستمزد میگیرن

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری