تهران پزشکان کلا دستمزد جدا میگیرن ..من از دکتر پرسیدم ۳۵ فقط خودش میگیره
اره اگه دکتر خودت باسه ولی دکتر اورژانسی باشه خیر
بستگی به دکتر داره از چند تا دکتر بپرس
اخه نمیدونم چرا میگیرن طرف بیمارستانیه که خودش کار میکنه باز میگه بیام میگیرم حتی برای طبیعی💔 من دارم درد میکسم اون میخواد پول اضافه بگیره
اگه بیمه تکمیلی داشته باشی ب احتمال زیاد دکترت دستمزد میگیره
اگه نداشته باشی نمیگیره
سر دختر اولم ک اینجوری بود
این یکی رو نمیدونم
دکتر خودت بیاد بالا سرت آره میگیره حتی برای طبیعی مگ اینکه خودش بگه نمیگیرم یا کلا زیرمیزی نگیره از هیچکس ولی از این دکترا کم هس
بله اگر سز اجباری بخوای انتخاب خودت باشه دکترت با ناز پول میگیره و نامه میده 😆
نه اینجا اجباری نمیگیره
اره یه زیر میزی میگیره واسه منم اجباریه گفت ۱۲میلیون میگرم
دکتر اگر بخواد بیاد بالای سرتون دستمزد میگیره
توی مشهد اینطوره
حتی واسه طبیعی هم میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.