عفونت ادراری نداره؟ ۱۰روز تب خیلی زیاده ازمایش دادی ؟ معمولا تب۱۰روزه رو بستری میکنن
احتمالا عفونت بدنش زیاده حتما ببر بیمارستان فردا
بزار دکتر بیمارستان ببیندش
عزيزم ده روز تب كه طبيعي نيست
تب بيستر از ٣ روز بايد از طريق دكتر پيگيري كني
خب عزیز جان اینهمه مدته بچت مریضه دکتر نبردیش؟
اینجور که تو گفتی علایمش جدیه حتما فردا همه کاراتو بزار کنار ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.