من سردرد شدید داشتم، جوری ک نمیتونستم بشینم و راه برم ، فقط درازکشیده حالم خوب بود، مایعات و نسکافه بخور، ب دکترتم بگو برات سرم بنویسه، سرم ک بزنی خوب میشی
حتما به دکترت بگو
بهداشت از من میپرسید تهوع سرگیجه و .... نداری
آب بدنت کمه
بدنت ضعیف شده آهن و مولتی ویتامین خارجی و کلسیم را حداقل3ماه باید بعد زایمان خورد
از داروو بی هوشی یا بی حسی هم هست
واای منم بودم مخصوصا تهوع شدید داشتم اثرات بیحسیه یکم بگذره خوب میشی
کاپوچینو بخور
ب خاطر دارو های بیهوشی
بخیه هات درد ندارن
مایعات زیاد بخور که اثر داروها زودتر دفع بشه
داروی بیهوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.