ای خوشبحالت من ۱۶روز تا ۴۰هفته کی بشه تموم شه راحت شیم
چرا شب بستریتون میکنن؟!!! صبح باید برید. مارو که بستری نکردن. ولی حالا رفتی هر دانشجویی شب نیاد بالاسرت الکی بگه باید معاینه بشی ها. بگو من اجازه معاینه نمیدم. اصلا سزارین معاینه نداره
یعنی چهارشنبه زایمانتونه؟
من سه شنبه ام🥹 مقداری استرس و یه عالمه هیجان دارم
ای جانم😍 انشالله به سلامتی بغل بگیریش
عزیزم 🥹😍😍ایشالله به سلامتی بغلش کنی😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.