رفلاکس داره حتما باید ناشتا دارو بخوره مامانی .دکتر ببرش نزار بچه اذیت بشه
رفلاکس پنهان داره
گلو و مری رو میسوزونه
اشتهاش کم نیست؟بدغذامیشن سخت وزن میگیرن
یا ببرش دکتر دارو بخوره
یا ریشه شیرین بیان و یکم نبات و خاکشیر بجوشون اندازه یه قاشق هروز بده بخوره تا دوهفته
خوب میشه
نکسیومم کیخوره دوماهه ولس دوهفته اینجوری شده
ریفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.