۴ پاسخ

رفلا‌کس داره حتما باید ناشتا دارو بخوره مامانی .دکتر ببرش نزار بچه اذیت بشه

رفلاکس پنهان داره
گلو و مری رو میسوزونه
اشتهاش کم نیست؟بدغذامیشن سخت وزن میگیرن
یا ببرش دکتر دارو بخوره
یا ریشه شیرین بیان و یکم نبات و خاکشیر بجوشون اندازه یه قاشق هروز بده بخوره تا دوهفته
خوب میشه

نکسیومم کیخوره دوماهه ولس دوهفته اینجوری شده

ریفلاکس داره

سوال های مرتبط