۹ پاسخ

هفته اول قشنگ یاد گرفت روز
بعد از هفته دوم پوشک نزن هرجندساعت ببر دستشویی

اره‌کلا گذاشتم کنار

نه دیگه پوشک نکن تا یاد بگیره،مایعات قبل خواب کم بخوره قبل از خواب ببرش دستشویی یه چند شب هم نزدیکیای صبح ببر دیگه بعدش نبری هم عادت میکنه اگه گریه کرد یا زیاد تکون خورد ببر

نصف شب دیدی وول میخوره یعنی جیش داره بیدارش کن ببرش دستشویی

من تا۱ هفته شبا پوشک میکردم بعدش یه روزبیدارشددیدم جاش خشکه شباهم نبستم اما تاچندروززیراندازتعویض مینداختم زیرش دیگه الان نصف شب بیدارش میکنم یه قوطی میارم جیش میکنه توش دستشویی نمیبرم چون توحیاطه خوابش میپره

صبحا هم خشک بیدار میشه بهش گفتم مامان پوشک نیستی جیش نکنی تو خودت اذیت میشی شب خیس باشی سه شبش سر بلند ازش اومد بیرون ببینم امشب چی میکنه

من اصلا شبا پوشک نمی‌کنم به جاش شورت آموزشی بپوشه بهتره

من الان ۴ شبه گرفتمش کلا یه سره کردم روز و شب و با هم گرفتم

من دخترم شبا تا‌تکون میخورد می بردم دستشویی شاید حتی شش هفت بار که سه بارش جیش می کرد الان بیدار میشه می برم البته نمی گه جیش دارع متاسفانه فقط شدید گریه می کنه میره دستشویی اروم میشه

سوال های مرتبط