نه بابا بچه به اون عادت میکنه نمیتونی که هرجایی با خودت ببری
دختراولم که نرفت بشینه،دومیم از الان دوس داره بغل سنگ بشینه،کلا جمعش کردم دیگه
نه خوب نیس چون بعد ترک پوشک باید باز وقت بزاری از اون ترکش بدی از اول دسشویی ببرش
دختر من یه مدل رو ست وان سیسمونیش بود اصلا ننشست کنار سنگ میشینه چند باری هم برا جیش رو خود سنگ
پسر من استفاده نکرد منم اصرار نکردم،میشونمش لبه سنگ دستشویی،دیگه هر جا هم برم در دسترس هست😄
خوبه ولی عادت میکنه سخت میشه الان پسرمن فقط رواون میشینه هرجابرم بایدببرم اگر ازدستشویی نمیترسه یهوببردستشویی
اره بگیر منم صندلی دسشویی براش گرفتم ولی هنوز هیچ آمادگی نداره ازش استفاده کنه
عالیههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.