فعلا تا ده روز اول خوابن بعد شروع میشه میخوای بخوابونیش دیگه نمیخوایه
من هانا ۴ روزش بود یهو گریه کردم گفتم مامان چرا انقد میخوابه هوشیاره یا نه پا نمیشد شیر بخوره هرکاری میکردم😂😂😂
بعدش ازش خواهش میکردم ک مامان توروخدا بخواب نی نیا باید بخوابن
ملت دنباال خواب بچن بزار بخوابه
اره فعلا همیطوریه همش میخوابه طبیعیه
اما شما حتما برا شیر بیدارش کن قندش نیفته
خیلی خوبه که ان شالله بچه های ماهم اینطوری خوش خواب باشن 😬😴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.