۶ پاسخ

عزیزم تب خیلی خطر ناکه اگه نمیتونی کنترل کنی ببرش درمانگاه ویا بیمارستان

پاشویه کن سریع تبش میاد پایین اگه بیشتر از 12 ساعت تب داشت پایین نیومد سریع ببر اورژانس اطفال

پایین نیومد شیاف استامینوفن بزار و پاشویه کن

بعد ار پارکید حدود یک ساعت طول میکشه تا تاثیرشو بذاره
شیر بده بهش
دمای خونه رو خنک کن رو 23،24 درجه باشه
پوشکشو باز بذار
لباس زیاد تنش نباشه
اینا خودش نیم درجه تب رو کم میکنه

پاشویه کن

چنده تبش

سوال های مرتبط