۴ پاسخ

من كلا شير خشك ميدم چه اشكالي

خب روزی ی بار بده این چ کاریه یا میدی یا نمیدی

هر روز بده چه اشکالی داره

اشکال نداره دوسه روزی یبار؟

سوال های مرتبط