نمیتونیم بگیم فلان اسم زیبا ترینه برای هرکسی با توجه ب معنی و مفهوم و آواش و سلیقش یه اسم بهترینه❤️مثلا کسی اسم مذهبی دوس داره یا کسی اسم اصیل فارسی یا کسی معنی اسم واقعا براش مهمه همه اینا دست ب دس هم میدن ک برا هرکسی بهترین یه چیز باشع عزیزم
من اسمی مذهبی رو میپسندم🥰
اسم پسرم آریشا شاه آریایی🥺❤️
من عاشق اسم نفس و امیرعلیم
امیرعلی رو خیلی میپسندم برای پسر
اسم امیرعلی برای پسر
برای دختر اسم نورا
همراز، ابریشم، ارسلان، میراث
دختر کایرا خیلی خوشم امده
الینا
معلومه خب همه الان اسم بچه های خودشونو مینویسن ^___^
اسم پسر من یزدان هس که شوهرم خیلی این اسم رو دوس داره
ماهلین دختر هاله ماه. دلوین رباینده دل. اوین عشق
پسر ماهد از القاب خدا
پسر امیرعلی
دختر دلارا
اسم دختر وانیا
اسم پسر یونا
معنی اسم هردو :یعنی هدیه ای از طرف خداوند
پسرم صدرا.دخترام سلاله و سوفیا
دختر مهرو همراز نیاز ملورین ک بهترینشه
پسر هم کارن نیکان فرزام
علی . ایلیا
اسم پسر منم امیر عباس
نیکان ماهلین روهام
راحیل
هانا
اسم دخترم یاس😍😍😍😍😍
اسم پسر ... یه فیلم قدیمی دیده بودم خیلی خوشم اومد از اون موقع . کسی ام ندیدم بذاره مردونس ... اعلا . خودمم اگه بچم پسر میشد میذاشتم صدرا یا فؤاد
این نظر من تنها نیست طبق یه بررسی پارسال زیباترین اسم جهان صوفیه یا صوفیا soufia اعلام شد :) ♡ هرچند کمه ولی من عاشق اسمی ام ک بر دخترم انتخاب کردم .صوفی آن است که چیزی در بند وی نیایدو او در بند چیزی نشود
یاسین محیا
اگه پسر دار بشم دوست دارم اسمش عبدالحیدر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.