۸ پاسخ

اره بعضی اوقاتم دردش به دل میزنه

آره برو زاییشگاه

اره.

اره عزیزم داره دهانه رحم بازمیشه اگه شدید شد برو بیمارستان اکه نه هم بمون خونه دردتو بکشی بهتره بری اذیتت میکنن

من از ساعت 3 هر ده دقیقه انقباض داشتم با درد کمر و شکم
بعدش شد هر 5 دقیقه ولی درد انگار کمتر شده
نمیدونم باید بمونم یا نه

ن عزیزم دردش طبیعه بیا برو بیمارستان دختررررر

آره بسلامتی فارغ شی خوش بحالت راحت میشی

آره پس چی ....درد دندونه

سوال های مرتبط