۶ پاسخ

وای اره دارو دادم

من گرم نگهش میداشتم تا ۱۴ روز خودش خوب میشد

من ده روزگی خورده بود بردمدکتر دارو داد

حتما ببر دیگه هر دارویی نمیشه داد ک شاید ی نفر ی چی داده باشه برا بچش خوب باشه ولی ب بچه شما نسازع خود سر هیچ وقت ب بچه چیزی ندع خودت اسیر میشی بعد

سلام آرخ بچه من سرما خورد از پسرم واگیر کرد بردم دکتر دارو داد خوب شد تو این سن خیلی کوچیکن ک بخوایم خودمون خودسر چیزی بدیم ببرمش دکتر

سلام آره داروی زیادی نمیتونه بخوره باید صبر کنی خوب بشه الان من و پسرم سرما خوردیم🥲

سوال های مرتبط