وای اره دارو دادم
من گرم نگهش میداشتم تا ۱۴ روز خودش خوب میشد
من ده روزگی خورده بود بردمدکتر دارو داد
حتما ببر دیگه هر دارویی نمیشه داد ک شاید ی نفر ی چی داده باشه برا بچش خوب باشه ولی ب بچه شما نسازع خود سر هیچ وقت ب بچه چیزی ندع خودت اسیر میشی بعد
سلام آرخ بچه من سرما خورد از پسرم واگیر کرد بردم دکتر دارو داد خوب شد تو این سن خیلی کوچیکن ک بخوایم خودمون خودسر چیزی بدیم ببرمش دکتر
سلام آره داروی زیادی نمیتونه بخوره باید صبر کنی خوب بشه الان من و پسرم سرما خوردیم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.