خدا پس کی ازین استرس حرکات راحت میشیم شماهم هیچ دردی نداری؟
منم کم شده بود ک رفتم بیمارستان برا زایمان بستری کردن ۴۰هفته و۲روز
عزیزم یا برو سونو یا نوار قاب جنین
برامنم حرکاتش کمه چون بزرگ شدن جاشون تنگه ولی بازم خیلی مراقب باش
ی چیز شیرین بخور به پهلو چپ بخواب چهار تا حرکتو داشته باشه
البته دیشبم دمنوش پونه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.