۸ پاسخ

ببر دکتر دارو بده رفلاکسه

رفلاکس داره

ببین اول اینکه هوا گرمه پس در نتیجه سینه هاتو یه ذره خالی کن که شیرت مونده نباشه بعد بهش بده،سینه های ادم داغ میشن
بین شیردهیتم بذار فاصله باشه
از اینورم ممکنه رفلاکس باشه
بچه ی منم رفلاکس داره پودر اس امپرازول میدم بهش

عزیزم کارایی که من کردم و جواب داده فعلا اینه که ۳۰ تا ۳۰ تا بهش شیر میدم، یعنی ۳۰ تا که خورد آروغشو میگیرم، اگر خواست دوباره ۳۰ تای بعدی بهش میدم
بعضی وقتا که آروغ نمیزنه یا بعد شیر خواب میره و نمیتونم آروغشو بگیرم ۱۰ دقیقه تا ۲۰ دقیقه تو بغلم عمودی میگیرمش که شیر از معدش رد بشه که وقتی خوابوندمش بالا نیاره، اینکارا برا من جواب داده فعلا

‌بچه منم اینطور بود دکتر این موارد رو بهم گفت که رعایت کنم
موقع شیر خوردن حتما ۳۰ درجه بالا باشه سرش و به پهلوی چپ
بعدش شیر وقتی زیاد میخوره بهتره همه شیر رو یکجا ندی مثلا تقسیم کن و به فاصله ۱ ساعت بهش بدش

رفلاکس داره ببر دکتر

رفلاکس معده داره

رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی