خانمای تبریزی زلزلس؟؟؟همین کم بود😟







فرزندپروری #فرزند پروری

۱۱ پاسخ

من در خواب ناز بودم😂
ساعت چند شده

کی اومد ما خواب بودیم نفهمیدیم

ما نفهمیدیم اصن
خوبه نفهمیدم خیلی میترسم از زلزله و زیر اوار موندن😐😐
رعد و برق و زلزله واقعا وحشتناکن😑😑

حالا بیشترم میشه با اون حجم از موشک هایی ک زدن گسل ها فعال شدن دیگ خدا بداد برسه

ما خواب بودیم نفهمیدیم😐😐

آره زلزله بود

اره زلزله بود میگن خوی بود ولی چیزی ننوشته

اره سلماس هم اومد

چرا من متوجه نشدم🤔

شما کجای تبریزی؟
ما شبستریم قشنگ حس کردیم

آره زلزله بود
خیلی بد بود صدا هم داشت

آره والله تخت ما تکون خورد

سوال های مرتبط

نرگس نرگس قصد بارداری