من در خواب ناز بودم😂
ساعت چند شده
کی اومد ما خواب بودیم نفهمیدیم
ما نفهمیدیم اصن
خوبه نفهمیدم خیلی میترسم از زلزله و زیر اوار موندن😐😐
رعد و برق و زلزله واقعا وحشتناکن😑😑
حالا بیشترم میشه با اون حجم از موشک هایی ک زدن گسل ها فعال شدن دیگ خدا بداد برسه
ما خواب بودیم نفهمیدیم😐😐
آره زلزله بود
اره زلزله بود میگن خوی بود ولی چیزی ننوشته
اره سلماس هم اومد
چرا من متوجه نشدم🤔
شما کجای تبریزی؟
ما شبستریم قشنگ حس کردیم
آره زلزله بود
خیلی بد بود صدا هم داشت
آره والله تخت ما تکون خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.