۵ پاسخ

منم تبریزم ولی اصلا متوجه نشدم

اره زلزله بود

ای بابا انشالله خیر

وا من تهرانم واقعا لرزش و حس کردین چه ساعتی بود

ارههه خوی داا قشنگگگ لرزیذ😭

سوال های مرتبط