خانما من دوروز دیگه انومالی دارم
سونو شکمیه یا واژینال؟!

۸ پاسخ

منم چهارشنبه وقت انومالی دارم.ان شاله که همه چیز به خیر و خوشی بگذره

شکمیه
برا من طول سرویکس رو هم شکمی چک کرد

انومالی شکمی هست اما اگر بخوان طول سرویکس رو هم چک کنن واژینال انجام میدن که برای من تو هنون سونوی انومالی هردو رو انجام داد

چند هفته میری انومالی

شکمیه

سلام یه سوال میگم‌برا انتی باید کلی اب خورد یا دیگه نمیخواد

شکمیه

شکمیه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهـــر👼🏻 مامان رادمهـــر👼🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی