منم الان ۲۳ روزه این مشگلو دارم
دکتر بردی خوب شد؟
سرماخوردگی بود یا چی؟
قطره بینی سدیم کلراید توهر بینیش هر دوساعت بچکون بعدشم باپوار تمیز کنم نزار بینیش خشک بشه
قطره سدیم کلراید بریز،دکتر به من گفت روزی پنج شش بار ریزم حداقل
طبیعی من الان خودم ۲ماهش همین مشکل داره کلی دکتر بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.