خانوما بچم ۲۳ روزشه دماغش گرفته چیکار کنمم

۴ پاسخ

منم الان ۲۳ روزه این مشگلو دارم
دکتر بردی خوب شد؟
سرماخوردگی بود یا چی؟

قطره بینی سدیم کلراید توهر بینیش هر دوساعت بچکون بعدشم باپوار تمیز کنم نزار بینیش خشک بشه

قطره سدیم کلراید بریز،دکتر به من گفت روزی پنج شش بار ریزم حداقل

طبیعی من الان خودم ۲ماهش همین مشکل داره کلی دکتر بردم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی