هرچی دوست داری بخور
نینی به هر حال کولیک و رفلاکس رو داره.
گوشت بخور عزیزم، مرغ، مورد نداره این ها
همه چی بخور تا معده بچتم عادت کنه
رژیم نفخ بگیری هیچی ازت نمی مونه
بچت اولش چن روز بی تابی میکنه بعدش عادت میکنه
شما الان باید کلی کاچی و آب گوشت و آب کله پاچه و حریره بادوم و ... بخوری . هم خودت خوب بشی هم بچه شیر بخوره وزن بگیره .
ماهیچه بپز داخل آب برنج دمپخت کن با زیره بخور
کباب یا خورشت مرغ و گوشت بد نیست عزیزم نفاخ هم نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.