۱۰ پاسخ

سلام عزیزم بسلامتی زایمان کردی؟

انشاالله زود بگذره و بسلامتی بغلش کنی و برگردی خونه🌹

علائم ظاهری داره؟

وای یعنی تا ۳۷ هفته باید بیمارستان بمونی ؟؟؟؟؟؟😐

چرا انقد طولانی بستری میکنن برا دفع پروتیین؟

اگه دفع پروتین خیلی باشه بستری میکنن؟
اگه کم باشه چی و ۲۷ هفته باشی؟

عزیزم انشالله زودی بگذره 🌹ناراحت نباش💖

تا34باید بمونی؟

عزیزم علائم دفع پروتئین چی بود ؟

سلام چرا بستری کردن؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی