سلام عزیزم بسلامتی زایمان کردی؟
انشاالله زود بگذره و بسلامتی بغلش کنی و برگردی خونه🌹
علائم ظاهری داره؟
وای یعنی تا ۳۷ هفته باید بیمارستان بمونی ؟؟؟؟؟؟😐
چرا انقد طولانی بستری میکنن برا دفع پروتیین؟
اگه دفع پروتین خیلی باشه بستری میکنن؟
اگه کم باشه چی و ۲۷ هفته باشی؟
عزیزم انشالله زودی بگذره 🌹ناراحت نباش💖
تا34باید بمونی؟
عزیزم علائم دفع پروتئین چی بود ؟
سلام چرا بستری کردن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.