سلام از روز ۴ ام iui با در پریودی

ینی چی میشه...🥲

۳ پاسخ

گلم من ک آی یو ای منفی شد ولی مرکزی ک میرفتم یه خانم با ای یو ای سه قلو حامله شده بود به شانست بستگی داره هرچی قسمت باشه

تو بارداري درد بريودي هست

عزیزم طبیعیه بخاطر داروهاس سعی کن استرس نداشته باشی کدوم مرکز آیو ای کردی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی💙 مامان نینی💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان قصد بارداری
مامان هاکان مامان هاکان قصد بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری