۱ پاسخ

اره عزیزم سرما خورده
ببر دکتر حتما اگر سرفه سیاه باشه بستری میکنن ولی بستریش نکن داروهاش رو بگیر تو خونه ازش مراقبت کن

سوال های مرتبط