ميگن صفر براي بچه هاي نارس و دوقلو مناسبه ولي باز به سايز بچه هم فكر مي كنم سايز پوشك متفاوته
صفر بیشتر برای بچه های نارس ۱ میخریدی
نه عزیزم برای بیمارستان همون سایز صفره
صفر ی بسته کافی هس برای تو بیمارستان
ب بعدش ۱ باید استفاده کنی..اینجور ک منم شنیدم
من هانیز گرفتم کوچیکترین سایزش ۱ بود از ۲.۵ کیلو تا ۵ کیلو بود فقط هم یه دونه گرفتم گفتمشاید به پوستش نسازه
ن بار اول صفربهتره خیلی استفاده نمیشه ازش ولی صفر برابار اول بهتره کشاله هاران بچه خیلی باز نمیشه
منم اولش فهمیدم یدونه مای بیبی صفر گرفتم چند روز پیشم یدونه یک مولفیکس گرفتم از هر کدوم چند ۱۰ تا میخام بزارم تو ساکم
نه لازم میشهون میاد زیر ناف دیگه پس نمیده من خواهرزاده وزنش ۳۷۰۰بود قدش ۵۳ کلا تا ده روز پوشک و لباس فقط صفر اندازه ش شد
صفر فعلا یه بسته بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.