۱۴ پاسخ

خدا ازشون نگذره برا این روزای جوونی ک باید با دغدغه ی پول بگذره تو کشوری ک رو طلاااا و الماس خابیده👍💔

خوبهه

۵ببند ۴ اذیتش میکنه

پسر من ۱۰نیم دارم ۴ میبندم یک ماه نیم

سایز ۴ خوبه ۵ بزرگه

من از وزن دهونبم پنج میبندم

چهار پلاس داره میخوایی اونو بگیر

ن خوبه همین

من 6 می‌بندم خیلی وقته

من هنوز ۴ می‌بندم

من خیلی وقته پنج میبندم

شورتی پریشب گرفتم ۸۵۰

بزرگ میشه براش

همین خوبه

سوال های مرتبط