۱۷ پاسخ

هم شورتی هم ساده ۵

۵ میبندم

من همه ی پوشکا ۶ میبندم.

۵ میبندم من مارک مای بیبی

من۵میبندم بعش

۵ میبندم

۵ میبندم من

ن مامان مهسا مای بی بی میبندم شورتی هم ۴ میبندم نه خط میتدازه نه پس میده پی پی

منم ۵ میبندم ولی کوچیکه وقتی جیش میکنه میزنه بیرون
البته ماهلین ۱۸ ماهگی ۱۲ کیلو بود الان بیشتر شده دفعه بعد ۶ براش،میگیرم

دختر من ۱۱ کیلو ۴ میبندم

دنیز ۱۱کیلو‌هست من از پارسال براش۶میبندم چه جوری ۵میبندی اذیت نمیشه؟پاهاش نمیسوزه؟

پس چرا من چهار می‌بندم

پسرم ۱۳ ونیم ۵ یکم کوچیکه کلی،۶ خیلی بزرگه زود آویزون میشه

مهسا ۶ خوبه که
۵ کوتاهه پیپی در میاد تا کمر

ماشالله
شیر خشک میدی

من دختر ۱۱ کیلو ۵ مای بیبی گرفتم خیلی بزرگه و اینقد بی کیفیته
مولفیکس عالیه
اصلا نمیفته پایین ۴ مولفیکس میبندم

مای بیبی شورتی ۷ پاش کن

سوال های مرتبط