۵ پاسخ

من همیشه یک سایز بزرگتر میگیرم که توش راحت باشه خیلی نچسبه

پسر منم همینه هانیز چند روزه میبندمپنج حس میکنم بزرگه شما میگی کوچیکه

پسر من ۱۱۱۰۰
یه هفته هست ۵ میبندم قبلش ۴ میبستم

منم دخترم11هس هنوز4مبندم

دختر من ۱۱ من هنوز ۴ میبندم ۵ خیلی بزرگ براش اویزون میمونه

سوال های مرتبط