من همیشه یک سایز بزرگتر میگیرم که توش راحت باشه خیلی نچسبه
پسر منم همینه هانیز چند روزه میبندمپنج حس میکنم بزرگه شما میگی کوچیکه
پسر من ۱۱۱۰۰
یه هفته هست ۵ میبندم قبلش ۴ میبستم
منم دخترم11هس هنوز4مبندم
دختر من ۱۱ من هنوز ۴ میبندم ۵ خیلی بزرگ براش اویزون میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.