۵ پاسخ

دست تو دهن کردن که تو این سن طبیعی
من خیلی بچه ها رو دیدم اینطورن

چه نشریه؟

ای جان چه نمکدون😂مرسی گلم کتابی واسه غذا خوردن سراغ داری؟

کجا میتونیم کتابارو تهیه کنیم اگر از پیچی جایی میخرین پیچش رو معرفی میکنین لطفا

ممنون از معرفیت 🌹
ببخشید انگشت گذاشتن تو دهان نشونه‌اضطرابه ؟

سوال های مرتبط

مامان سایا مامان سایا ۳ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
تجربه ترک پوشک
سلام مامانا منم دخترمو ازپوشک خداروشکر گرفتم اینجوری شد که من تقریبا یک ماهی میشد که شروع کردم با بازی کتاب به دخترم آموزش دادن واینکه مداوم تکرارمیکردم پناه دیگه بزرگ شده نی نی نیست پوشک برای نی نی هاست چون پناه میتونه خودش راه دیگه چهاردست پا نمیره این حرفا کتاب هایی که گرفته بودم روز بدون پوشک وبلدم برم دستشویی که بیشتر با دومی ارتباط گرفت شعری که داشت واینکه مثلا یاد گرفت هرموقع حس جیش داشت دست مامانشو بگیره و تودستشویی نترسه نگران نباشه اگه دستشوییش طول کشید و شعر دستشویی رفتنی که داشت و اینکه هرموقع کارشو انجام داد پدربزرگ ومادربزرگش تشویقش کردن اینکه یادگرفت بعد سرویس باید دستاشو بشوره و…
بازی هایی که میکردیم یکیش ازاین عروسک هایی که جیش میکنن گرفتم لگنش رو مثل مال دخترم داخل سرویس گذاشتم که خودشو بردم عروسکش روهم ببرم جیش کنه وبه عروسکش هویج میدادم که مثلا برفی هویج خوردی باید بعدش پی پیا کنی شکمت درد نگیره وبرفی اززبون خودم میگفت منوببر دستشویی بعد به پناه میگفتم برفی پی پی داره بریم برفی ببریم دستشویی یواشکی حواسش نبود پوره هویج به باسن برفی میزدم که آفرین هورا برفی پی پی کردی وهمین روند باعروسک های دیگه اش انجام میدادم یاآب میزدم که یعنی جیش کرد وکم کم این روندو ادامه دادم تا شنبه ۳۰فروردین استارت ترک پوشکو زدیم وروز قبلش پوشک هایی که مونده بودبا پناه به نی نی همسایمون دادیم ازپوشک هاش خداحافظی کردیم