۳ پاسخ

دختر منم همینه وقتی خوابش بیاد اینقدر گریه می‌کنه فقط روپا می‌خوابه یکم که سیر خواب بشه شیر میخوره

اعتصاب شیر میگن بهش یه دوره داره میگذره تو خواب بهش شیر بده من هنوزم دگیرم با این مسله

دکتر هم بردم میگه چیزیش نیست

سوال های مرتبط