من یه قاشق یا دوقاشق چایی خوردی ارد برنج و با اب و کمی نبات میزارم بجوشه در حدی که از قاشق نیفته بعد با شیر مادر یا شیر خشک حل میکنم رقیق شد میدم بخوره
یه قاشق چای خوری آرد برنج رو با یه لیوان آب مخلوط کن،روی شعله بزار و مدام هم بزن تا گلوله نشه
غلظتش مثل ماست چکیده میشه
بعد یه قاشق از این مواد که آماده شده رو با شیر مادر یا شیرخشکی که درست کردی مخلوط کن و غلظتش باید مثل ماستی باشه که شله،آب داره
نوش جان😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.