بچه ها دقت کردید دیگه هفته های قبل ۱۹ اصلا نیستن تو کامنتا!؟

۸ پاسخ

بخاطر اینکه هفتت رفته بالا هفتهای نزدیک به خودت و بهت نشون میده گهواره

به امید روزی ک دیگه نبینم یکی میگه تو ۱۲ هفتگی حدس بزنید بچم چیه . دکتر نفهمیده شما میفهمید . از شکمم بگید بچم چیه . شکمم چطوره 😂

خب هرچع هفته هات بالاتر میره
هم هفته های خودت برات میاد‌.
گهواره فرزتد دارم هم همینطور طبق سن بچه برات همرو میاره

مال من همه زایمان کردن و دنبال آروغ گرفتن و پی پی کردن بچه ن😂😂😀

هم هفته ایات میان خب

اونموقه ک من هفتم پایین بود میگفتم چرا 30 به بالا نمیبینم

اررره من خیلی دقت کردم چرااااا؟؟؟
یا اونایی ک قصد بارداری داشتن ، اونام نیستن

اره انگار متناسب با ماهمون برامون داره مطلب میاد
دیگه تست و لکه بینی نمیبینم اصلا

سوال های مرتبط