۵ پاسخ

فعلاجنوبشرقه...درصورت شیوع کل کشور..خیلی سبکه ن تب داره ن درد

فقط/شهرای جنوبی و سیستان و بلوچستان و شهرای اطرافش

فقط شهر های جنوبی

اول جنوب آمده هنوز اونطرف نیومده
اره منم برا دخترم زدم مشکلی نیسته

ماخوزستانیم بهداشت زنگ زدگفت شنبه پسرتوبیاربزنه امانمیدونم ببرم یانه

سوال های مرتبط