من دو هفته از پوشک گرفتم خطا هم نداره...اما بیرون میرم یا خونه غریبه پوشکش میکنم...البته شبا تو خواب هم میکنم
اگر تو اون مرحله ای که همیشه میگه و خیس نمیکنه نبند ولی خودت سرتایم های مشخص حتما ببرش دستشویی
اما اگر میدونی ممکنه خیس کنه پوشکش کن اما بازم بهش بگو نباید خیس بشه پوشکمون ببرش دستشویی
این نظر منه
دیگه برای بیرون هم پوشک نمیکنم
من یه شورت نخی بهش میپوشونم روش یه شورت آموزشی،که یچه توش عرق نکنه اذیت شه،ولی سرساعتم میبرمش دستشویی هرجا باشم
توالت همراه داره
از اوتور تا جایی برم اولش می برمش دستشویی تاکید هم می کنم اینجا دستشویی داره بهم بگو حواسم هست مرتب می برم
من دو تا سه هفته جایی نرفتم کامل خونه بودم تا یاد بگیره ،شورت آموزشی رو هم نپوشید اذیت می شد گرمای هوا بیشتر اذیتش می کرد چون حوله ای هست.
من روز ۴ یا ۵ بود رفتم مهمونی شورت اموزشی پوشوندم هر ۴۰ دیقه ام بردمش خداروشکر بخیر گذشت
نرو یه مدت جایی تا کامل بگیری
نه من مای بی بی نمیکنم میگماگع سرگرم شه خودم بهش میگم خودشم هرجا باشه جیش میکنه
تا وقتی تو خونه جیش نمیگفت خطا داد پوشک میکردم ولی الان تو خونه جیششو میگه بیرون هم رفتنی شورت اموزشی پاش میکنم اوایل خودم میبردم هر یه ساعت ولی دیروز خونه مادربزرگم خودش دوبار رفت حیاط گفت جیش دارم
شورت آموزشی بپوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.