۲۸ پاسخ

مستقیم برو ازمایشگاه ببین چ خبره

ن منفیه اون زیر لامصبی ی نوار قرمز هست ک اگه مثبت باشه میزنه بیرون الانم نزده بیرون بعضیا مدلشون اینجوریه آب هم بریزی در اثر خیس شدن نوار قرمزش ب شکل هاله میاد بیرون

عزیزم آزمایش نرو ممکنه عدد پایین باشه
چون اول بیبی چک مثبت میشه بعد ی هفته آزمایش مثبت میشه

آره خاله من با آیودی باردار شد

بله عزیزم

بنظرم فردا تکرار کن

هاله داره
آیودی هم امکان خطا داره

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

بله مثبته متاسفانه🥲دوست منم ۸ ماه بعد گذاشتن آیودی حامله شد

مثبت بود ب ما خبر بده
بدونیم این دستگاه الکیه

برا منم هاله انداخت مثبت بود ۵ هفته بودم🫠😬😬

یسسسسسس

وای مثبته
یکی دیگه هم بزن الان از ی مارک دیگه

همه چیز کشکه منم با قرص پیشگیری باردارشدم منم دوتا بچه دارم یکی ۱۲ساله یکی یکسالونیم

چند روز عقب انداختی؟

بله خالم دوماهه بارداره با دوتا بچهه شیر به شیر ک تازه یکی شون میره دوم و یکی اول
وقت استراحتش بودددد

منم قبل بارداری دخترم ایودی داشتم قرص ال دی میخوردم تنبلی تخمدانم داشتم ولی تو فروردین ۹روز تاخیر داشتم رفتم ازمایش دادم باردار بودم برو اازمایش بده بسنده نکن ب ایودی

نه عزیزم وقتی آیودی داری و جلوگیری طبیعی هم داشتی بعیده باردار باشی

هاله دارع یابرو ازمایش یابزار چندروز دیگه بزن ی مارک دیگع

این مارک دقیق نیست

بنظرم ازمایش بده ولی اینحور ک میگی فک نکنم مثبت واقعی باشه

خاله من با ای یو دی باردارشد پسرش ۹ماهه بود خودش ۵ماهه باردار بود نمیدونست

حالا ایناخطازیاددارن...عزیزم چندوقته گذاشتی،راضی بودی؟؟لطفاجواب بده

انگار هاله داره کمی

بله من هاله میبینم مبارک باشه عزیزم

ی هاله ای داره‌ بعدش با آیودی هم بارداری امکانش هس

انگا هاله داره

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ سالگی
مامان مائده مامان مائده ۱ سالگی