ایودی هورمونی یا ایودی مسی کدومش بهتره لطفا جواب بدین

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم یه سوال این عکس لباس که گذاشتین به نظرتون دخترونس یا پسرونه😅

من مسی گذاشته بودم عالی بود وقتی درش آوردم زنگ زده بود ولی اصلا اذیتم نکرد هشت ساله گذاشته بودم تو بهداشت رایگان میذاشتن اونوقت

هورمونی گذاشتم و راضیم

دکتر به من گفت میرانا بگیر عالیه نمیدونم دیگه

هیچ کدوم من مسی گذاشتم رحمم قبول نکرد اومده پایین نخش کاملا معلوم واژنمم زخم کرده منتظر دکترمم بیاد برم

سوال های مرتبط

مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان متینا❤مهدیار💙 مامان متینا❤مهدیار💙 ۱۱ ماهگی