۳ پاسخ

سلام نه

ابجیم ی چند سال قبل گذاشت ب مدت ۳ ماه روز سوم‌پریودی باید بزاری درد گفت نداشته ولی ۳ ماه کلا لکه بینی داشت و چیز سنگین نباید بلند کنی تو ک بچه کوچیکم داری خیلی هم باید کار کنی و اینکه بعد ۳ ماه برداشت عزیزم چون بهش نساخت

من گزاشتم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ سالگی
مامان النا و الیار مامان النا و الیار ۱ سالگی