۲ پاسخ

من ۵سال داشتم.خوب بود

نه درد نداره عین معاینه هست شاید بعدش لکه بینی واینا داشته باشی

سوال های مرتبط

بابای ادرینا بابای ادرینا ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی