۳ پاسخ

من داشتم پماد قرص های قوی و امپول قوی مصرف کردم ولی آخر هم خوب نشد .

من داشتم پوماد و دارو داد

من زخم دارم
دکتر آنتی بیوتیک و پماد داد
تازه تموم شده نمی‌دونم خوب شد یا نه
من قبلش درد و اینا نداشتم
تو طول مصرف پماد زیر شکمم خیلی تیر میکشید

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۲ سالگی