مامانا لطفاً جواب تایپیک قبلیمو بدید

۱ پاسخ

سلام عزیزم نگران نباش جای نیش هستش چون خار ش میگیره هی باید بخارونه بچه میز نه بالا اگه گازگرفتگی سگ یا گربه باشه خدایی نکرده پاره میکنه

سوال های مرتبط

مامان چشم اهو مامان چشم اهو ۴ سالگی
مامان دنیز🌊 مامان دنیز🌊 ۳ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۳ سالگی
مامان عسلچه😍😍😍 مامان عسلچه😍😍😍 ۴ سالگی