۷ پاسخ

منم همینجوری بودم، آخرش بچم سینمو نگرفت شیر خشک میخوره 2 ماهه میشه، ولی خیلی ناراحتم سینمو نگرفت، نق نق هم زیاد میشنوم 😔

سینه از پایین بگیر اگ کوچیکه سینه هات تا راحتتر بتونه بگیره من سینه هام همینجور بود تا هنوز زخم میشه روغن زیتون ماساژ دادم زیر آب گرم علامت+انجام بده نوک سینه قبل شیر دادن همین علامت انجام بده خوب میشه

منم همینجوری بودم رابط گذاشتم .رابط یکم بزرگ بود ولی وقتی گذاشتمش دهنش گرفت دوسه باری گذاشتم بعد وقتی می‌خاست بخوابه رابط رو در میاوردم فورا سینمو میگراشتم دهنش دیگه کلا گرفت

عیب نداره دو مک دو مک در میاره نوکشو بالاخره میگیره خیلی تلاش کن

هنوز زوده عزیزم من زن داداشم خیلی اذیت شد تا بچه سینه اشو گرفت حداقل دوهفته فکر کنم اذیت شد ولی گرفت سینه اشو

مال منم اینطوری بود سعی کن

یکم دستتو خیس کن بکش روش نوکش و در بیار بزار دهنش ۱ ماه میک‌بزنه دیگه داخل نمیرع

سوال های مرتبط