۴ پاسخ

من دو وعده صبح فرنی میدم عصر هم سوپ مرغ و برنج و سیب زمینی و هویچ

روزی دو وعده
سه روز فرنی
سه روز سیب
از فردا ام سه روز موز
همینجوری سه روز سه روز میرم جلو 😅
به ترتیب هویج و اواکادو،گلابی
تا شش ماهش بشه بعد سوپ ام بدم

من اونموقع اوایل ۱ وعده میدادم و تا یکماه بنا به میل بچه به ۳ وعده رسوندمش

«زمان به عقب برنمی‌گردد، اما خاطرات را می‌شود قاب کرد.
قد، وزن، ساعت و اولین لبخند؛ تمامِ شناسنامه‌ی عشقِ زندگی‌تان در یک قابِ ماندگار.
زیباترین بخشِ اتاق نوزاد، قصه تولدِ اوست...»
برای ثبت قصه ی فرشته ات، همین الان بهم پیام بده.

سوال های مرتبط