من دو وعده صبح فرنی میدم عصر هم سوپ مرغ و برنج و سیب زمینی و هویچ
روزی دو وعده
سه روز فرنی
سه روز سیب
از فردا ام سه روز موز
همینجوری سه روز سه روز میرم جلو 😅
به ترتیب هویج و اواکادو،گلابی
تا شش ماهش بشه بعد سوپ ام بدم
من اونموقع اوایل ۱ وعده میدادم و تا یکماه بنا به میل بچه به ۳ وعده رسوندمش
«زمان به عقب برنمیگردد، اما خاطرات را میشود قاب کرد.
قد، وزن، ساعت و اولین لبخند؛ تمامِ شناسنامهی عشقِ زندگیتان در یک قابِ ماندگار.
زیباترین بخشِ اتاق نوزاد، قصه تولدِ اوست...»
برای ثبت قصه ی فرشته ات، همین الان بهم پیام بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.