۱۰ پاسخ

طبیعی یا سزارین عزیزم

من باشم میرم
چطور از ۳۲ هفته تونستی تحمل کنی
نمیخوای بفهمی وزنش چقدر شده وضعیتش هنوز سفالیکه یا ن

من 33 هفته رفتم 2100 بود.
دیگه نرفتم دکترم گفت نمیخواد..
38 هفته زایمان کردم 2500 بود🫤🙄

خوب عزیرم سونو اخر و باید حتما بری

اره نیاز نیست دیگه همه چیش خوبه

والا منم نرفتم اخرین سونو وزن32هفته انجام دادم
دکترم تاکید میکردم بنویس گفت نیازنیس زایدم وزنش3200بود

بنظرم نیاز نیس ک..
فقط شیر و دوغ اینا زیاد بخور برای وزن گیری بچه خوبه

برا منم دقیقا همین بود گفتن لازم نیست ولی نافش ی دور دور گردنش بود خودم میخوام هفته دیگ برم ببینم وضعیتش چطوریه

الان نباید بری مطمئن شی بچه هنوز سفالیکه؟ مگه نمیگن تا ۳۶ هفته میچرخه؟

صدک و وزن جنینتون عالی بوده

سوال های مرتبط